miércoles, 11 de mayo de 2022

Voluntariat en animals

 


Sempre he tingut un gran apreci per els animals, en especial els de compañía. De fet sempre he tingut gossos a casa, el quals estime. Pero volia també poder ajudar a més animalets. Així que em vaig apuntar de voluntaria en la gatera del meu poble, que pertaneix a la protectora  d'animals ADA.

A mi m'agraden molt ant els gossos com els gats, i al veure que buscaben voluntaris per a la gatera, vaig decidir donar el pas com a voluntaria de la gatera. I també està la ventatja de que està a prop de ma casa.

Ens solem organitzar perquè estiguen ben cuidats els gatets. És a dir: que mengen i begen tots els dies, qui té cotxe porta als gats que ho necessiten al veterinari, i ens diuen si tenim que donar alguna medicació a algún gat. També hem participat les voluntàries i jo en recolectes de pinso, mercats solidaris i vendre loteria. Tot siga per millorar les condicions de vida dels animals.

A més, a les xarxes socials publiquem gats en adopció, per a qui vullga donar-li al gat una llar digna, i molt d'amor.

Hi han gats que estan separats  dels altres perquè tenen alguna malaltia, cosa que em sap mal, i m'asusta que puguen anar a pitjor.

Encara que hi han gats que són esquerps, hi han gats molt carinyosos i m'agrada acariciar-los. Ningún ésser mereix maltractament ni abandonament. I els gats són criatures de normal un poc vulnerables i son xicotets, així que millor cuidar-los i protegir-los.

Però encara que hi ha gent roïna que els fa mal i és irresponsable, també hi ha molta gent bona per alegrar la vida a tots els éssers vius.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Somos Historias (Mi libro)

Somos historias, mi novela sobre inclusión social.

Enlaces para comprar el libro por internet: Somos historias - Lorena JC - Mibestseller.es Somos historias-Lorena JC   (Libro en papel con ta...